
-
Shin
2023-12-27 16:07
Thank you very much!It was a very good lesson!

-
Shin
2023-12-27 16:07
Thank you very much!It was a very good lesson!

-
Midori
2023-12-24 07:10
Thank you very much!It was a very good lesson!

-
Eric
2023-12-23 14:59
이 사용자는 답글이 없습니다.

-
Ellie
2023-12-23 03:06
이 사용자는 답글이 없습니다.

-
Satonii
2023-12-23 00:56
今日も色々な発音の勉強をして、すごく楽しかったです。

-
Kumiko
2023-12-22 22:26
이 사용자는 답글이 없습니다.

-
Leo
2023-12-22 21:56
이 사용자는 답글이 없습니다.

-
momo
2023-12-22 20:26
이 사용자는 답글이 없습니다.

-
Hiroto
2023-12-22 18:26
이 사용자는 답글이 없습니다.